Vårens nya dofter

Mmm... med vårvindarna kommer en smygande bris av säsongens nya odörer. Som en fräsch fläkt från öst, bjuder våra största modehus på spännande lukter som påminner om allt från en dag med grannens hund, till den allra första skolavslutningen. Vilken blir din favorit i vår? Till din hjälp har vi ordnat en praktisk doftguide nedan:

Ung och sportig?
Välj en aktiv doft från Galliano.                  
Edc 30 ml 695:-
              

För den trendiga: 
Som en liten karamell doftar
du i Calvin Kleins nyaste.
EdT 20 ml 349:-  
      
För nyfikna äventyrare:
Exotiska nyheter från Wera Wang.
Pris vid förfrågan.
 

Flirtig och sensuell:

Perfekt för påskdejten är denna
EdT 60 ml från Wiktor & Rolf.
Pris 595:-


Orientalisk sötma:

Diors vårdoft påminner om
barndomens glada lekar.
Edc 30 ml 795:-

Kommentarer
Postat av: mitch

oohh.. vet inte hur jag hamna här , men dumt är här inte.. ...va, vääl ?!? jag tror det hade nåt med psoriasis å göra =/ gled in här på (har inte sett värst monga, men ändå) den härligaste bloggen ja har stöttpå EVER, till soundtracket "kalle anka suger pung" , skulle tippa på "hawaiiskjorta" med tanke på ex(tr)emet i färg.. ja jävlar. ha<r ingen koll på hur aktiv den här sidan är, men hoppas xden fortfar ande är igång... jag anmäler mej här ialla fall som ett troget fan.. med ett stORt leende i mitten av framsidan av fettklumpen uppe på min hals. / mitchey

2009-05-17 @ 01:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0