Tankar om mode med Hemah Bagavhadgita

Topp från Lindex.
Underdel från JC.
Huvudbonad från Playboy.
Smink från Jysk.

image187


Hur fan tänkte du?
Jag hade just ätit en skål kikärter och kände mig busig men lite sömnig. Min träckfärgade tunika är ett exempel på detta.
Hur vill du beskriva din stil?

Färgglatt, nyfiket, rebelliskt, hemlighetsfullt och barnsligt. Som en Fragonard-målning ungefär.

Vilka är dina inspirationskällor vad det gäller mode?
Sjukdomar såsom MS och ströåkommor av olika slag. Hade en fyllig psoriasis härom sistones.
Vad är viktigast, stil eller klass?
Hälsovådliga dioxiner som man smetar in i ansiktet.
Starkaste modeminne?
Herpes.
Bästa modetips:
Förnya dig inte. Själv har jag sett likadan ut sen jag föddes.
Vad blir nästa modeköp?

Tillgivna träningskläder som matchar i rosa och ljusblått.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0