Intervju med upcoming star Fitty Englund

Gissa om master of Haute Couture Slakt blev stolt när det står klart att vår egen skönhetsexpert Fitty Englund på allvar ger sig in i musikbranschen. Fitty har redan skickat in mängder av förslag till nästa års schlagerfestival, dock utan resultat. Men hon meddelar via vykort (hon är upptagen nu för tiden, se nedan) att fram tills genombrottet får vi hålla till godo med tunnelkonserter och enstaka spelningar på videobutiken. Slagdängan Mina negrer dansar inte har redan blivit en lokal hit och nynnas flitigt av Manfieldbor i alla åldrar.


Fitty, din frigida lymmel! Innebär detta att du lämnar modebranschen? Glöm ej vilka som bidrog till ditt break!
Nej, jag vill bara utvecklas. Har alltid visslat medan jag målat naglarna. Det här var ett naturligt steg för mig.

Vad handlar låten om?
Kan du svenska så kan du lyssna på texten och tolka själv.

Okej. Men glöm inte vilka som uppmärksammade dig först. Ska du turnera nu?
Jag tar en lov över centan varje tisdag.

På tal om vilka som ledde till ditt genombrott, vad har du att säga till dina fans på Haute Couture Slakt?
Musik är också mode.

För att lyssna på vad Slakt spår bli sommarens mördarklassiker, knöla in på: myspace.com/fittyenglund

image188

Ja, vi vet. Bilden föreställer Ami Dajmond, men vi hade ingen på Fitty.
Trackback
RSS 2.0