Kändistips

Hej Björn Ranelid! Du är en av få som ständigt lyckas pricka in rätt lipgloss. Berätta!
- Ja, jag började med lypsyl på dagis och gick över till lipmarker i ettan. Sedan har det bara rullat på.
Hur vet du vilka nyanser du passar i?
- Jag lägger på ett par lager och tittar sedan i spegeln. Det har tagit år av träning för att inse att jag passar bäst i hallonberry och pink party.
Tips till ovana lipglossanvändare?
- Snåla inte på produkterna! Själv grundar jag alltid med matolja för att glosset verkligen ska sitta kvar.

Ranelids topp tre lippgloss:

image162image163image164

Kommentarer
Postat av: Jan Guillou

Gullunge där! Använder DU hallonbery??? Det hade jag aldrig kunnat tro. Själv kör jag på sparkling watermelon, men tack för fina tips! ska pröva nästa gång jag går in på Åhlen´s.
Puss/Janne

2007-09-07 @ 00:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0