Hudvårdsnytt

image169   Fräknar är en trend vi såg redan förra hösten, men som håller i sig även denna säsong. Har du naturliga är det bara att gratulera. I annat fall kan du måla dit några med en kajalpenna.

image170

"Har du ny skjorta?" "Nej, det är psoriasis." Använd den gamla ramsan som ledord i höst! Många av de stora modehusen visar nämligen spektakulära hudutsmyckningar baserade på utslag, bristningar och eksem.

image171

Alkisnäsa kommer stort i höst. Både Dior och Galliano presenterar röda kranar i höstiga nyanser.

Kommentarer
Postat av: VANESSA


Jag noterade att psoriasis kommer stort i höst, men då undrar jag: gäller det även böjveckseksem?

2007-09-15 @ 13:09:53
Postat av: Agneta

neee!! j*vla tönt...!! de e för bäbisar juh!
adda mej:::: zuperglitterblodstå[email protected]!!!

2007-09-18 @ 09:44:02
Postat av: fitty englund

ett tips: ange nyckelord på varje inlägg, så hittar fler bloggare till slakten.
ett annat tips: pinga bloggen.
reklam på msn duger bara inte...!!
/din trogne cityspanare Fitty

2007-09-18 @ 09:48:14
Postat av: slaktaren


Kära Fitty, nu är det så att jag är modeexpert - inte teknikunder. Jag välkomnar hjälp av mina gulliga läsare. Puss och blodstänk på er!

2007-09-20 @ 16:13:48
Postat av: Candy

Jag vet inte varför jag vill kräkas av den sista bilden. :S

Anser dock personligen att akne på ryggen bör bli hett! Då kan jag känna mig trendig.

2007-10-09 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0