Bortglömda kändisar delar ut modeknep

Idag: Åke Green

image167

Hej Åke Green! Det har varit tyst om dig ett tag nu. Vad har du pysslat med?
- Ja, jag satt i fängelse en månad, sedan har jag predikat en del och så håller vi på att måla om kyrkan.
Du ser ju alltid så proper ut. Hur lyckas du?
- Tack. Jag försöker hänga med i trendsvängen men någon bög är jag inte. Däremot har jag just tecknat en prenumeration på Amelia.
Ditt huvud skiner som ett förvuxet ollon, hemliga knep..?

- Jag smörjer in det med vaselin morgon och kväll. Utöver det ser jag till att dricka mycket vatten, minst sex liter per dag.
Kan man säga att det finns något speciellt pingstmode?

- Nja, det vill jag inte påstå. Buttplugg var ju populärt i församlingen ett tag, men annars har de flesta sin egen stil. Personligen föredrar jag ledig klädsel men med någon chick detalj som glittermascara.

Kommentarer
Postat av: Tiffany


Åh vad kul med din comeback, Åke! Jag gillar dina stilknep, trots att jag är tjej. Men inför Gud är vi ju alla lika, eller hur?
keep up the good work!
ps. vilken färg målar ni om kyrkan i?

2007-09-07 @ 00:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0