Önskelista juni

image4
Jeans med applikationer, Whyred.

image5

Ursöta solisar, Dior.


image6
Förhandstitt.
Efter turbanen kommer: mitran! Denna från Pradas höstvisning.

image7
Och hur snygg är inte den här flugan från Marc Jacobs..? Måste ha!

image8
Cremevit dräkt från Jean Paul Gaultiers sommarkollektion.

image9
Foundation för naturlig sommarfräsch look. Giorgio Armani.

image10
Hjälm kommer stort framåt hösten. Tryggt och snyggt! Denna från NK Details.

image11
Just nu är jag kär i de här döläckra tunikorna från Indiska.

image12
I sommar ska naglarna vara neutrala. Detta lack kommer från Make up store.

image13
Scarves, Filippa K.

image14
En ny piercing står på önskelistan. Punktrenden håller i sig.

image15
Burka, Alexander McQueen. Perfekt för heta dagar på stranden.

image16
En potatisplanch till min flickvän.


Kommentarer
Postat av: Sofia Hager

Jag följer din modeblogg, och väntar med spänning på
nya kreativa fynd.
Jag har en förfrågan. Kan du möjligtvis göra ett repotage om afrikamodet? Fågelholkar,ungandamagar. Kommer stenhårt i höst.
/ Sofia, trogen besökare på slaktbloggen.

2007-06-27 @ 15:18:12
URL: http://www.shager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0