Jag testar: anusvaxning

Inför beach 2007 gäller det att shapa upp sig och då rekommenderar jag ett besök på Åhléns city spa.
Förutom anusvaxning utför de könshårsförlängning, flätning, permanent samt intimmassage.

Vad det gäller anusvaxning blir man först insmord med en väldoftande olja som långsamt kokar upp huden och fräter bort hårsäckarna. Behandlingen tar cirka en timme och var relativt angenäm. Själv läste jag Se & Hör medans.

Resultatet då? Ja, jag blev mer än nöjd. Nedan kan ni se bilder. Vi ses på beachen i sommar!

image53 Kicki på Åhléns spa utförde vaxningen. Tack Kicki!



Före:                                                                          Efter:

image54                                 image55

Kommentarer
Postat av: Labbet

Du verkar ha koll på hur man shapar upp stjärthålet.
Vet du någon billig klinik som bleker stjärten?
/Trogen läsare
P.s. När jag ändå frågar; vet du ifall Pastor Nilssons förlag har någon blogg med information om böcker/cd/film/författare/musik etc, ?
Om inte skulle det vara en blogg värd att läsa!

2007-06-28 @ 17:31:21
URL: http://www.shager.blogg.se
Postat av: af Satan

Hej!
Kul att du gillar min blogg! *puss*
Till din fråga: jo, visst det salonger som bleker stjärthålet. Jag vet att NK har en på sin hudvårdsavdelning. Men jag skulle nog ändå råda dig att ta bort allt hår istället. Javisst, det kanske är snyggt på Tommy Nilsson, men jag menar, hur fräscht är det med utväxt där bak?
Vad det gäller Pastor Nilsson Förlag så tolererar jag egentligen inte smygreklam på min blogg, men eftersom jag råkar känna till så kan jag berätta att det för närvarande inte finns några planer från förlagets sida att börja blogga. Så håll till godo med min.
Ha det bäst i värmen! Glöm inte solisarna...
/puss från af Satan

2007-06-28 @ 21:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0