Äntligen höst

Jag är ledsen att jag inte uppdaterat bloggen på länge, men som de flesta andra kvinnor, drabbades jag av sådana överjävliga hudutslag till följd av rakningen, att jag helt inte kunnat skriva förrän nu.
   Men jag misströstar inte. Nu är det höst och fritt fram att gömma sig i långärmat (dvs: lägga undan rakhyveln för en tid). För att ingen ska deppa ihop visar jag en nytagen bild på mig själv, en på min slätrakade beachkropp såsom den såg ut i somras, visserligen med en del otäcka utslag, men vill man vara fin...osv. Den andra bilden är äcklig, jag vet, orakad och otrevlig. Trösten är avsaknaden av blemmor och sår. Håll till godo.

image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0